Δευτέρα 25 Ιουνίου 2007

Εκεί στο Νότο........

Καλημέρα φίλοι μου...
Μας τον μάτιασαν τελικά τον σταθμό της Παλιόχωρας...ή έλιωσε ο σένσορας από τη ζέστη...δεν είναι on-line πάντως από το απόγευμα...

Οδοιπορικό στην νότια Κρήτη το καυτό Σαββατοκύριακο που πέρασε...
και επειδή οι φωτογραφίες μας έχουν λείψει, είπα να δούμε μαζί μερικές...

Κατηφορίζοντας το Σάββατο γιά Μεσσαρά, δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην θέα του μετεωρολογικού σταθμού της (πρώην) Γεωργικής Σχολής Μεσσαράς, στον Αμπελούζο...με σύγχρονα όργανα, με ηλιακά πάνελ, με τα όλα του...



Και για να μην γκρινιάζει ο Δρεττάκης γιά την "αν"ισόρροπη διαχείριση του νερού, δες τε από λίγο πιό κοντά την πινακίδα κάτω δεξιά...εκθειάζει την Κρήτη....Μιχάλη μην σε ξαναδιαβάσω...χε,χε..



Ακόμα και στην Πόμπια, το χωριό μου, είδα μετεωρολογικό σταθμό..!!
Πυκνό το δίκτυο θα μου πείτε....
Προσέξτε μόνο το βγαλμένο πορτάκι του κλωβού (διακρίνεται θερμόμετρο μεγίστης-ελαχίστης)...εκτεθειμένο..!! Από τις σκιές, μαντέψτε ποιά πλευρά του ορίζοντα βλέπει το πορτάκι..



Κι όμως, ο βροχομετρικός σταθμός (sic) του ΕΑΑ στον Χρυσόστομο με φόντο τους Καλούς Λιμένες, μας αποζημιώνει..όπως θα έλεγε και ο Λέανδρος, εγκατάσταση-επιμέλεια της αφεντιάς μου...(το μπλέ κουτί προστατεύει το data-logger)....



Και μιας και πολύς ο λόγος γιά θερμοκρασίες, δες τε που φτάσαμε εκεί σε απλό θερμόμετρο στη βεράντα του εξοχικού μου, υπό σκιάν, κατά τις 4.00μ.μ. της Κυριακής.
Όσο σφάλμα και αν έχει, η τιμή είναι χαρακτηριστική...



Περιττό να σας πώ ότι εγώ απόλαυσα (με την χρήση κλιματιστικού...χε,χε..) το "απέραντο" γαλάζιο του Λιβυκού όπως φαινόταν από το παράθυρό μου...




Καλό ξημέρωμα και καλή (καυτή ;;) εβδομάδα
Αλέκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: